Alla inlägg under november 2011

Av Patrik - 27 november 2011 13:38

Jag måste vara den tråkigaste personen på jorden har nog provat allt för att få folk att vilja prata med mig... Inga pengar ja då fyller jag på, är jag för negativ då slutar jag, för dålig mobil så det inte går att smsa ja då ger jag dom en ny... konstigt nog inget funkar... Jag måste ha mest otur på hela planeten :/ Eller så är jag bara den tråkigaste och mest ointressanta killen på jorden... Men så är det nog inte heller eftersom när jag frågar vad andra gör så gör dom ju typ samma förutom att jag är snällare :S Jobbigt bara när dom man pratat med i flera år helt plötsligt kommer på att dom inte vill längre och då med bullshit anledningar som dom då borde ha kommit på för flera år sedan... Men men leva ensam och dö ensam det är mitt öde om jag skulle dö här inne så får jag väl hoppas att det är någon ifrån jobbet som märker jag är borta då tillslut så jag inte ligger och ruttnar i ett halvår eller något :/

Av Patrik - 24 november 2011 23:54

Gud va glad jag är nu :) Fast det var så läskigt att jag både fick gåshud och att jag toksvettades på samma gång så var det helt underbart! :) Kanske jag tvingas att tänka om kanske det inte är helt omöjligt ändå som jag förut trodde :S

Av Patrik - 24 november 2011 16:19

orka med dom som helst plötsligt kommer på man är läskig... när man skriver till någon i typ 2 år sedan helt plötsligt kommer dom på det...

Av Patrik - 21 november 2011 15:41

kanske det äntligen är dags nu snart! känns fan som jag håller på att dö har inte ätit något vettigt på 5 dagar nu och det känns :/ ont i huvudet och yr som bara fan! kanske man slipper detta hemska snart nu! :(

Av Patrik - 18 november 2011 22:47

det är dagar som denna man bara önskar att någon bil kommer och kör över en när man är ute och går i mörkret! :(

Av Patrik - 13 november 2011 05:57

 Till er alla som tjatat om en bild så ska ni få se en liten del utav mig iaf och detta är ju alltså när jag ser som bäst ut kan ju vara mycket värre med...


 


 

Av Patrik - 12 november 2011 02:01

Jag har väl inte haft så mycket tjejer i mitt liv jag har ju inte haft några flickvänner eller så men mest bara dom på msn :/ Men iaf så är det ju några stycken jag pratat med tänkte berätta lite om dom utan att få gå in i för mycket detalj då :P

Tjej nr: 1
detta var den första tjejen jag började försöka prata med jag var väl då 22år kanske :P tog väl ett år innan jag vågade fråga efter hennes msn och den fick jag ju inte heller men fick tag på den senare ändå :P tog väl några månader till med innan jag ens vågade skriva hej men tillslut så vågade jag ju iaf mitt första sociala framsteg som jag gjorde kan man väl säga. men men det gick väl lättare och lättare att skriva till henne och tillslut vågade jag väl nästan skriva vad som helst till henne. Jag försökte väl få henne att bli minsta lilla intresserad av mig i 2år alltså att hon iaf skulle bry sig men det lyckades jag nog inte så bra med :D Men jag var tjurig och tänkte jag ger mig inte förrän hon ber mig dra åt helvete eller skriver till mig en gång typ "hej vad gör du" eller något... Men det hände aldrig så jag gav upp :P Ändå så gjorde jag fan vad som helst för henne och man kan väl säga jag hade goda förutsättningar då jag kände typ alla i hennes familj :P Men men jag kan ju skämta om det nu iaf vad jag tänkte med när jag har mina problem och började skriva till den snyggaste tjejen jag hade sett i mitt liv XD Även om jag nu så klart trodde hon var speciell på ett sätt så hon faktiskt skulle kunna börja prata med mig då. Annars hade jag ju aldrig gjort allt jag gjorde :P fy fan jag blir yr bara jag tänker på det :S

Tjej nr: 2
Det var en tjej som bodde väldigt långt bort som började skriva till mig genom min blogg och vi skrev ganska mycket och hon var ju lite speciell hon festade ju inte som alla anda osv... men hon hade inte heller så mycket tid för hon hade en massa saker som gick före. Hon har jag väl pratat med i 1,5år nu och hon säger iaf hon gillar mig men vet inte riktigt om jag tror på det för det verkar ju inte vara så speciellt viktigt att varken prata med mig eller träffa mig så vet inte vad jag ska tro men det har iaf blivit att jag pratar med henne mindre och mindre vi har ju båda ganska tråkiga liv så finns ju inte så mycket att prata om :S Jag har camat med henne och försökt ringa några gånger men hon har ju då inte haft tid att svara eller något så... :S
Tjej nr: 3
Även denna tjej kom jag i kontakt med via bloggen och vi har nog pratat i snart 2år. Jag minns det första jag tänkte när jag såg hennes visningsbild på msn första gången :D Jag tänkte typ: va fan börjar den tjejen skriva till mig för :P Men jag fick ganska snabbt reda på att hon inte hade haft och inte har ett så lätt liv så hon har inte blivit som de flesta andra tjejer. Men hon är verkligen snäll mot ALLA killar även såna som mig vilket jag inte trodde var möjligt men då sa hon en sak som fick mig att tro på henne att hon var sån. Hon sa: Jag brukar ta på mig själv skiten så att andra slipper den. Och jag tog det ju inte ordagrannt då att jag var skiten utan det förklarde väl typ varför hon gör som hon gör och lite hur hon tänker... även hur hon hade det spelade väl lite in i detta. Men men nu har jag börjat fatta lite vad hon är ute efter osv så nu är det lite lättare att förstå henne ;) Jag har även träffat denna tjej två gånger fast hon bor 80mil härifrån, även denna tjej jag fick min kram utav :) Jag gillar denna tjej väldigt mycket bryr mig sjukt mycket om henne tänker på henne mest hela tiden och oroar mig mycket för alla hemskheter hon har i sitt liv hela tiden :/ Denna tjej är väl lite som den fösta egentligen att hon inte gillar mig så mycket utan mest bara är artig och inte vill vara elak känns det som. Jag har även lite delade upfattningar eftersom på ena sidan ser jag henne som min drömtjej på många vis men på andra sidan raka motsatsen :S Men men intresset är ju ganska enkelriktat även här så det är väl egentligen inte något problem ;) Hon kan ju både göra mig väldigt glad och väldigt ledsen så det är väl på både gott och ont. men jag gillar iaf henne väldigt mycket och bryr mig om henne på tok för mycket :S

Tjej nr: 4
även denna brud kommer började skriva till mig genom bloggen hon var verkligen mycket speciell hon var nog utan tvekan den mest roliga och konstiga man kan tänka sig :D jag började skriva på msn men sen tänkte jag hon verkar ju verkligen vara intresserad av att prata så jag gav henne mitt mobil nummer och hon skrev hela tiden! spelade ingen roll vad hon gjorde eller vart hon var så tog det aldrig mer än två sekunder att svara och blev ju så klart då sur om det tog mer än det för mig att svara med :D Jag tyckte det var helt underbart i början men då jag egentligen inte är så social av mig så blev det ju jobbigt ganska fort... och hon hade ju ingen förståelse varken för att jag måste sova eller jobba :D Så jag fick ju stänga av mobilen ibland och då hade man ju femtielva tusen sms när man satte igeång den igen ;) men hon ville iaf ha jätte mycket uppmärksamhet och försökte mest få det genom sex kom jag fram till ganska snabbt... När jag började prata med henne så hade hon pojkvän och allt men hon pratade ju bara om sex HELA TIDEN! och vad dom gjorde osv och hon skrev till mig medans dom hade sex :O Men jag läste ju också ganska snabbt mellan raderna att alla killar hon någonsin kännt då bara var med henne för sex och sånt hatar verkligen jag när man utnyttjar tjejer på det viset för hon var ju då så ensam att hon måste ju ha någon och hon kunde ju alltid får killar att ha sex med henne hade hon ju då kommit på. Och hon själv vill ju inte se allt det här varken hur hon hade det eller att killarna bara var ute efter sex och att vilja ha sex med henne inte betydde att dom älskade henne eller ens gillade henne. Men men vi pratade ju typ hela tiden och tillslut så slant det ju ut och jag börjde ju berätta precis vad jag tyckte och tänkte om allt fast jag inte hade tänkt göra det för jag visste ju vad som skulle hända... och det dröjde inte länge innan hon dumpade sin kille för mig då fast vi aldrig ens hade träffats eller jag sagt jag gillade henne :S Och detta skapade ju då ett litet problem för mig eftersom jag har ju mina egna problem som skar sig ganska bra med hennes problem men det var det ju bara jag som såg. Jag har brukat säga att jag vågar träffa vilken tjej som helst som är snygg för jag vet hon inte vill ha mig och defenitivt inte vill ha sex med mig. men detta var ju då en tjej som jag är 100% säker på att hon skulle våldta mig om jag åkte och hälsade på henne så jag kunde ju tyvärr aldrig träffa henne :/ och hon kunde ju inte heller tänka att det var så att hon hade hittat en kille som ville ha henne för insidan om man säger så för hon hade ju aldrig stött på någon sån förut så hon visste ju inte ens hur hon skulle göra när hon inte kunde använda sex för att jag skulle vilja vara med henne :S Jag minns en gång när hon fyllde år och ville ju jag skulle komma dit då först försökte hon ju då locka mig med tårta men när inte det funkade så fick jag ju ett annat förslag ;) och kan ju säga hon bangade ju inte för något när det gäller sex tydligen så det kom ju många förslag där hon kunde nog allt :D Ja det finns nog hur mycket galet som helst att skriva om denna brud men får väl försöka avrunda lite ;) men iaf så skulle jag ju åka och hälsa på tjej nummer 3 som jag skrev om tidigare för det var ju inga problem för hon vet jag ju aldrig skulle röra mig :P Och det tog ju inte denna brud bra när hon fick veta att jag åkt och hälsat på en tjej och att jag då "valde en annan tjej över henne" försökte ju förklara det i flera månader hur det var osv men hon kunde ju inte ens tro att jag åkte till den andra tjejen 80mil utan att ens ha sex det gick ju bara inte in... Så hon började ju bli riktigt otrevlig så jag ville ju inte prata med henne egentligen men jag visste ju inte heller hur jag skulle bli av med henne :S men tillslut så hittade hon väl andra att ha sex med och jag har checkat in lite då och då och hon har ny pojkvän varje gång :/ jag tycker verkligen synd om henne för hon hade säkert varit en bra person bara hon hittat någon som ville ha annat än sex och att hon så klart då kunde lugna sig lite men iaf hon blev ju så bitter tillslut att hon svarade ju inte längre. Och när jag tänker efter ibland så saknar jag henne något fruktansvärt för hon är ju den enda tjej jag är säker på gillade mig och jag är säker på att hon skulle ha sex med mig utan att tycka jag var för ful och äcklig osv... Synd bara att inte sex först lära känna sedan skulle funka för mig :(

Tjej nr 5
En tjej som jag kom i kontakt med på bloggen ;) ovanligt va? :P Detta var en fruktansvärt gullig tjej hon var ganska ung både i ålder och beteende för hon var nog väldigt lika mig att hon typ inte haft några vänner och aldrig haft någon pojkvän osv. Och hon gjorde verkligen allt för att göra mig glad osv hon var så himla gullig så :) jag pratade mycket även med henne och kunde ju berätta ganska mycket eftersom vi var lika på många vis. Och hon missförstod mig jämt så himla gulligt :) bla när jag sa att jag blev ju nästan alltid glad när jag såg en tjej då varje gång jag var lite deppig så skickade hon en en bild på typ sitt huvud och hon tog alltid en ny bild men vad ska man säga det var ju alltid samma eftersom man bara såg hennes ansikte inget runt om eller något men det var ju alltid en ny ändå :) Sedan när jag jobbade natt eller något så skulle hon alltid försöka hålla sig vaken om jag inte hade det bra och jag tror aldrig hon lyckades hela natten men det var ju så himla gulligt gjort att hon ville finnas där för mig även om jag bara kunde smsa när jag var på fika :P Men sedan vet jag inte vad som hände helt plötsligt så började hon bara typ sluta vara inne på msn svarade knappt på sms bara från typ ena dan till den andra typ så jag vet ju inte vad som hände riktigt :S kanske hon bara hittade en annan vän och inte behövde mig helt enkelt jag vet inte :S Saknar henne iaf en gullig tjej som hade samma tid för mig som jag hade för henne :)

Tjej nr 6
En tjej som började skriva till mig ifrån bloggen :D NÄHÄ! :D jag har ganska nyligen börjat prata med henne än så jag känner inte henne så bra men jag gillar henne :) Och det bästa av allt hon bor inte 100mil härifrån ;) bara 30minuter :) Hon är lite lik mig på några vis hon känner sig väldigt ensam och har inte så många vänner men hon har iaf haft killar förut. Jag tror vi skulle kunna vara jätte bra för varandra och om hon bara står ut med mig och vi får lära känna varandra lite bättre så vi båda två börjar lita på varandra lite bättre så skulle vi nog våga träffas med :) Hon är lik mig på så många satt så jag tror verkligen vi skulle kunna hjälpa varandra :)

Ja det är många fler jag pratat med lite mindre men dessa är dom jag pratat med mest och som hittills har påverkat mitt liv mest :) Är det något ni undrar över så är det bara att fråga som vanligt svarar ärligt på allt har inget att dölja! :)

Av Patrik - 11 november 2011 10:55

Love is a bitch! But it's not my bitch! :'(

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards