Alla inlägg under februari 2012

Av Patrik - 6 februari 2012 18:51

Jag trodde aldrig att jag varken skulle hitta någon som ville ha mig eller någon som var lite som mig när det gäller blyghet och vad ska man säga... Isolerad   Men nu har jag iaf hittat henne och om tio dagar kommer hon hit till Sundsvall med tåget och då kommer nog den bästa veckan i mitt liv efter det   Åhh så jag längtar och åhh så rädd och nervös jag är. Hur blyg kommer jag att vara? Hur kommer jag att lyckas göra bort mig? Haha kommer jag kanske svimma när jag ser henne?   Och vad kommer hon tycka om mig? Och hur blyg kommer hon vara? Ja tusen frågor snurrar i mitt huvud nu. Ja sedan om jag tänker så här jag har fått en kram utav en tjej en gång och sedan inget mer då är man ju inte bara lite nervös heller när världens finaste tjej kommer hit till MIG och ska bo här i en hel vecka   Jag är ju inte ens van att ha någon annan i lägenheten och nu blir jag nog inte ens ensam i sängen när jag ska sova... det är ju verkligen något nytt   Men jag ser verkligen framemot det att äntligen få hålla om en tjej och kanske även få sig en puss eller två   Kommer bli 10 väldigt svåra dagar nu förmodligen med många sömnlösa nätter då jag ligger och tänker på ALLT. Hur ska jag klara detta nya äventyr?? Kommer jag ens våga prata?   Fast det är klart har ju pratat med henne en del på Skype och de flesta dagar blir det väl 6-8 timmar   Men det är inte så lätt när det bara hinner gå några minuter så saknar jag henne igen efter man slutat prata. Kan väl inte mer än att säga att hon har mitt hjärta i sina händer

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards