Alla inlägg under december 2011

-

Av Patrik - 31 december 2011 23:52

går ut och går en sväng nu i mina kolsvarta kläder och hoppas att något fyllo kör över mig eller något :(

Av Patrik - 30 december 2011 15:03

Jag drömde en massa hemskt och nu har jag ju fortsatt att tänka på det :/ Och visst är det konstigt att det finns så många tjejer där ute men ingen åt mig? :/

Av Patrik - 24 december 2011 23:27

Har pratat med några stycken olika tjejer i cam nu och alltid tyckt det varit skit svårt tills nu :P För dom jag pratat med tidigare har ju mer eller mindre haft sin cam igång till mig sedan suttit och pratat med och haft roligt med en massa andra och det får ju mig bara att mest må dåligt för det är ju typ inte mig dom pratar och har roligt med då :/ Ungefär samma som när man är hos någon sedan sitter dom i mobilen hela tiden och det känns ju som att det fan inte spelar någon roll om man är där eller inte :S MIn mamma bla har blivit en sån sitter alltid i telefon när man är där och det är alltid så viktigt så då slutar man ju typ att åka dit... Ja även alla andra är väl så... men men nu har jag iaf hittat en tjej jag brukar cama med rätt så ofta och länge och vi eller iaf jag brukar ha ganska kul :) brukar ha ont i både munnen och magen efteråt :) Och då har vi inte ens testat med ljudet på än :P Men det är iaf underbart dom andra har det bara känts obehag med för att typ dom är någon annanstans eller vad man ska säga dom sitter och har kul med andra på datorn medans jag bara sitter och kollar på... Precis som det alltid varit i verkliga livet för mig :/ Men bra att man iaf hittat en person man känner sig trygg med men det är nog för att hon är väldigt lik mig på många vis :) Och hon sitter ju då inte och gör en massa annat samtidigt utan hon sitter och pratar med mig och har kul med mig :) Lite svårt bara när det tar upp så mycket tid så man aldrig får något gjort :D Men känns det underbart så spelar ju inget annat någon roll tycker jag iaf ;)


Åhh förresten så längtar jag tills jag får ta ut min pärla igen i April :)


 

Av Patrik - 24 december 2011 11:45

 

Av Patrik - 15 december 2011 21:21

Jag har typ varit kär i tre tjejer varav de första 2 visste jag aldrig skulle passa mig och den senaste vet jag skulle vara perfekt för mig :S Vilken tror ni är svårast? :P

Av Patrik - 15 december 2011 08:14

Då har snart ett till år gått :( och snart är man så jävla gammal att första kyssen kommer vara ifrån någon 40åring :( Så jävla surt att man ska behöva missa allt pga hur man ser ut :/ jaja man är för gammal och för ful bara att leva med det ett tag till :( Men inte en sommar till säger jag då!

...

Av Patrik - 14 december 2011 16:48

Sitter här och deppar sönder av min ensamhet :( efter en hel natts depp fick man sova några timmar och nu sitter man här i soffan och deppar sönder istället kul liv! Precis när man började få ordning på allt igen jag kände mig till och med lite fin :(

Av Patrik - 13 december 2011 21:28

Nyligen pratat med en tjej som hon gillar inte att alla killar vill vara hennes pojkvän (hon är då väldigt snygg) Jag vill inte att alla tjejer bara ska vilja vara vänner med mig (jag är då väldigt ful) det kan man ju kalla ironi eller så är det bara som jag alltid sagt :P

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards