Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Bild

Av Patrik - 13 november 2011 05:57

 Till er alla som tjatat om en bild så ska ni få se en liten del utav mig iaf och detta är ju alltså när jag ser som bäst ut kan ju vara mycket värre med...


 


 

 
 
Ingen bild

Ch

13 november 2011 20:00

Det där kan man fixa =)

Patrik

13 november 2011 21:07

Yes, genom dyra operationer kan det gå men det är ingen garanti...

 
Ingen bild

A

14 november 2011 01:04

Blir det bättre på sommaren, när du fått sol i ansiktet?

Patrik

14 november 2011 15:54

nej det blir mycket sämre då

 
Ingen bild

Bella

14 november 2011 03:15

nää detdär är ju vanliga finnar å det fixas med salvor å sånt !! :o)

Patrik

14 november 2011 15:54

nej det går inte... kleta på en massa skit är det sämsta man kan göra!

 
Ingen bild

Bella

14 november 2011 03:16

bruka du pilla ofta på dina finnar ?

Patrik

14 november 2011 15:55

vette fan vad detta är för fråga :S

 
Ingen bild

abc

14 november 2011 14:35

Är det en slags hudsjukdom? Går det inte fixa på något annat vis än genom operation?

Patrik

14 november 2011 15:50

nej det är ingen sjukdom jag har typ bara alla dåliga förutsättningar i ansiktet som går att få typ så huden skulle ju typ behöva bytas ut :/

 
Ingen bild

A

14 november 2011 16:25

Vet du något själv som huden brukar bli bättre av? Har du hört med hudläkare om vad som skulle kunna göra det bättre (utom operation)?

Patrik

14 november 2011 19:42

han sa att det var operation som gällde och det får man kosta på själv typ 30000kr...

 
Ingen bild

Ch

14 november 2011 17:53

Det finns annat att göra, än att göra operationer =D

Patrik

14 november 2011 19:42

okej inte för mig enligt läkaren

 
Ingen bild

abc

14 november 2011 19:23

typ?:/ har du kolla upp de hos någon expert inom de området?

Patrik

14 november 2011 19:42

yes

 
Ingen bild

A

14 november 2011 23:52

Är det värt att lägga 30 000 kr på? Skulle det förändra mycket om operationen fungerade?

Patrik

15 november 2011 15:33

hur fan ska jag veta det?

 
Ingen bild

Bella

15 november 2011 01:53

Jag tror att du sitter å pillar å trycker å håller på dom när du sitter å tittar på teven lr nåt och då får man dålig hy !! :o/

Patrik

15 november 2011 15:35

nej så funkar det inte för mig...

 
Ingen bild

A

15 november 2011 15:42

Alltså om det skulle förändra mycket för ditt liv i övrigt, om du fick en bra hy? Har du ingen uppfattning om det?

Patrik

15 november 2011 16:07

nej hur ska jag veta det? klart det inte förändrar något för mig själv men om tjejer som ser mig tycker jag är mindre äcklig så ja..

 
Ingen bild

A

16 november 2011 02:15

Ok.

 
elin

elin

16 november 2011 20:50

varför frågar alla om det går att fixa? Vad är det som ska fixas? Herregud. Säg någon som är absolut helt nöjd med sin hy :) Det är väl inte det som är det viktigaste hur man ser ut.

http://www.elinmathildan.bloggplatsen.se

Patrik

16 november 2011 21:16

haha men nu snackar vi att jag har alla fel som går att ha typ :P inte att det är någon liten detalj... det enda folk ser är väl mitt ansikte och det ser ju ut som en pizza så...

 
Ingen bild

A

17 november 2011 01:12

Det viktiga verkar inte vara hur du ser ut. Eller något annat med dig heller. Utan hur andra ser på dig. Tänker du så?

Patrik

17 november 2011 18:37

jag är ful och inga tjejer vill börja prata med mig därför dra dina egna slutsatser...

 
elin

elin

17 november 2011 18:31

nehä, här försöker jag vara positiv. hjälpa dig klättra upp lite. Så var snäll att sluta trycka ner allt jag säger. Ta det till dig istället och inse att alla kanske inte tycker som du.

http://elinmathildan.bloggplatsen.se

Patrik

17 november 2011 18:36

det är andra som tycker det men jag ser det ju så klart själv med... Svårt att missa när man kollar i spegeln och svårt att missa när folk bara stirrar på ens ansikte sedan börjar viska eller bara ser allmänt äcklade ut...

 
elin

elin

17 november 2011 21:28

du vet väl inte vad andra säger när de viskar.. fokusera inte på det du inte gillar utan det du tycker om hos dig själv. Allting handlar inte om utseende. Hur ska någon annan kunna älska dig om du inte ens älskar dig själv. LIta på mig när jag säger att jag vet hur det är att inte tycka om sin kropp. Men fokuserar man bara på det så kommer man absolut ingenstans. du vet väl att varje gång det rycker i ditt öga så är det någon som tänker på dig!

http://www.elinmathildan.bloggplatsen.se

Patrik

17 november 2011 21:52

och hur ska dom andra ens veta vad jag tycker om mig själv? Nej det finns många som inte tycker om sig själv men med mig är det ju så att ingen säger emot... då funkar inte det du säger för tjejer vill inte ha killar dom tycker ser äckliga ut och tro mig det vet jag något om det spelar ingen roll hur snäll jag är och hur mycket jag bryr mig så får jag samma respons alltså noll. förutom utav dom som kommer på att dom kan utnyttja mig då för dom fattar hur glad jag blir bara dom ens vill utnyttja mig eftersom jag inte har några vänner eller något.

 
Ingen bild

S

17 november 2011 23:16

Du vet att jag vill ha dig iallafall :)

Patrik

17 november 2011 23:19

Nej det vet jag inte :O men du säger det iaf

 
Cissi

Cissi

17 november 2011 23:56

Hej!
Såg dina kort o min bror har nästan likadant! Ansiktsskrubb! Du vet som salva med sand i som man skrubbar ansiktet med :) Funkar skit bra! Finns o köpa överallt! Rensar bort all skit o det feta hudlagret som finnarna osv kommer ifrån! Huuur bra som helst! Prova o lcka till!
Kram Cissi

http://myplaceonearth.bloggplatsen.se

Patrik

18 november 2011 01:20

Ja använder det men tyvärr har jag lite för fet hy för att det ska funka tvättar jag så blir det bra men 30min senare är det ju lika dant igen :/ sedan är det ju så svårt när man har väldigt stora porer och ärr över hela ansiktet det är ju som oundvikligt att en massa skit samlas där :/ och jag tänker ju inte gå och tvätta två gånger i timmen heller varje dag :/ alla mina ansiktes problem går att lösa på ett lätt sätt men inte när det är flera olika problem som hjälps åt då är det operation som gäller :(

 
Bella

Bella

18 november 2011 04:24

Använder du inte salvor för ansiktet ?!!?

Jag har hört nåt om att om man har fet hy då har har man igentligen torr hy men huden skyddar sig genom att utsöndra fett typ !!

http://www.finest.se/lsabelle

Patrik

18 november 2011 12:48

nja så är det väl inte riktigt då men... fettet kommer ju därför men sedan kan det ju produceras för mycket vilket det gör för mig och det blir ju så klart värre om man kletar dit mera smet!

 
Ingen bild

A

18 november 2011 14:49

Det finns bara två alternativ, eller hur?
Det tredje är värdelöst.

Patrik

18 november 2011 15:26

tro vad du menar nu då...

 
Ingen bild

A

19 november 2011 03:12

Att acceptera att det är som det är eller att försöka ändra på det.

(Det tredje är att inte göra något men klaga. Det går bort.)

Patrik

19 november 2011 13:51

ja jag vet hur det är... och jag har försökt det mesta... Så ja nu har jag inget jag kan göra så nu klagar jag väl då... vart vill du komma??

 
Ingen bild

Bella

19 november 2011 04:52

Men du har ju skrivit att du tvättar ansiktet ofta och då måste man ta salva på ansiktet annars får man uttorkad hy å så är det bara !!

Patrik

19 november 2011 13:47

nej så är det inte om man redan innan har så fet hy att det bara rinner 30min efter man har tvättat igen...

 
Ingen bild

A

20 november 2011 02:10

Att klaga inte var något alternativ. Det är meningslöst. Det var min poäng.

Antingen gör man vad man kan för att ändra det som är ett problem. Eller så accepterar man att det är som det är. Det är de två konstruktiva alternativen.

Patrik

20 november 2011 13:38

ja och jag säger jag redan gjort det jag kan!

 
Ingen bild

Helena

20 november 2011 11:23

Det där är ju inget, tycker jag.. min morsa har likadant och min farsa med. Jag har dock klarat mig undan. Boka tid för acnebehandling, kanske påkostat men helt klart värt det.. efter några behandlingar så kommer det garanterat att se mycket bättre ut.
Jag LOVAR. :)

www.delcarmen.se

Patrik

20 november 2011 13:41

men det är ju alltså inte finnarna som är problemet ens dom kommer ju i alla ärr och mega stora porer så utan dom ser det lika hemskt ut och sånt måste man operera...

 
Ingen bild

Bella

20 november 2011 18:08

Jag hittade en salva som kanske kan vara nåt för dig lr vad tror du !?!?

http://www.vitapost.se/sv/artiklar/cicatrix-15-ml.html?gclid=CKiex7XUxawCFUe_zAodMndd7w

Patrik

20 november 2011 19:57

har testat sånt funkar inte ett piss som sagt jag har lite värre problem och alla problem arbetar tillsammans...

 
Ingen bild

A

21 november 2011 00:36

Om du har gjort allt du kan göra och det inte finns något mer som kan göras, då är det bara att acceptera att det är som det är.

Alla människor har ju olika problem de måste leva med.

Patrik

21 november 2011 15:13

ja jag vet att jag måste leva med det varför tror du jag mår dåligt??

 
elin

elin

21 november 2011 13:12

du kan inte sitta dag in och dag ut och trycka ner dig själv på de sättet, det skadar bara dig själv. Ta tag i ditt liv och ryck upp dig istället och sluta tänka så negativt! du kan inte sitta och skriva att du är ful och att ingen bryr sig när det faktiskt finns folk som gör det! du ser bara alla som kommentera? du förneka allt positivt och fokusera endast på de dåliga. Håller du på såhär kommer folk till sist bli så trött på att du ändå inte bryr dig och ge upp!
Ryck upp dig och sluta lägga fokus på det dåliga.

http://elinmathildan.bloggplatsen.se

Patrik

21 november 2011 15:15

jag vet det finns positiva saker med... och det finns inget att rycka upp jag blir inte mindre ensam då bara mer

 
Ingen bild

A

21 november 2011 22:06

Det kan inte bara vara utseendet som gör att du mår dåligt.
Det finns ju människor som anses vara fula men som ändå mår bra.

Patrik

22 november 2011 15:46

ja men dom är inte jag

 
Ingen bild

Helena

23 november 2011 18:02

Ja det är klart att det blir stora hål efter finnar OM man klämmer på dom. Men det finns cellbehandlingar som bygger upp huden på nytt. Det är en evighetslång process och du kommer få göra det många gånger om du vill ha babyrumpa hy :)
Ja det är dyrt.. men det är också plastikoperationer. cellbehandling förnyar dina egna celler.

Patrik

23 november 2011 20:44

nej det blir inte stora hål efter dom hålen eller porerna finns där innan :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 16 februari 2016 19:42

She still gives me the shakes! Bara jag ser en bild på henne så tänker jag tillbaka på min första kram och hur underbart just den tiden i mitt liv var! Läskigt! ...

Av Patrik - 6 februari 2012 18:51

Jag trodde aldrig att jag varken skulle hitta någon som ville ha mig eller någon som var lite som mig när det gäller blyghet och vad ska man säga... Isolerad   Men nu har jag iaf hittat henne och om tio dagar kommer hon hit till Sundsvall med tåget o...

Av Patrik - 27 januari 2012 22:36


Håller på att längta sönder mig till vecka 7! Hoppas på att allt går som det ska och jag ska få träffa väldens underbaraste och finaste tjej :) Blir nog att ta ledigt ifrån jobbet en hel vecka :D jag har bara tagit ledigt en dag förut på 5år :D Men d...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:15

Vill bara kräkas på alla dom som säger dom gillar mig och är min vän men det finns inte ett piss med tid till mig så jävla underbar är jag! Sedan får man dom kommentarerna här på bloggen då som frågar varför jag inte bara slickar upp dom jävla lögner...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:11

Ytterligare ett år har gått och jag sitter på samma jävla ställe! alla säger bara det kommer bli så himla bra men ingen vill ju själv men det kanske finns NÅGON där ute som vill tillbringa tid med en ful jävla idiot som mig!! Är så less! och ingen ra...

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards