Alla inlägg under november 2011

-

Av Patrik - 11 november 2011 10:50

jag måste sluta bry mig nu! så himla surt! Man är sjukt ensam själv och vad slutar det alltid med då? Jo att man betalar åt någon snygg jävla kille så han får något....

Av Patrik - 11 november 2011 00:25

det suger att man blivit en sån som bryr sig om folk speciellt när ingen vill jag ska bry mig om dom ens :( Och man får bara skit tillbaka :(

Av Patrik - 5 november 2011 20:56

Att det går åt helvete med dom man börjat prata med är väl kanske inte så konstigt :P Men det krävs mad skills för att lyckas få det att gå åt helvete med dom jag inte ens börjat skriva till än :D jag har ju haft några i reserv som jag funderat på om jag ska börja prata med eller inte... Men redan innan jag börjat prata med dom går det ju åt helvete :P vette fan hur jag lyckas egentligen :P måste ju ha ett jävligt dåligt rykte vilket egentligen är konstigt eftersom jag inte känner några så ingen vet ju något om mig, men det är klart det förhindrar ju inte folk att hitta på saker om mig :D

-

Av Patrik - 5 november 2011 16:07

Tänk att det finns så mycket fina tjejer överallt och ingen till mig :P

...

Av Patrik - 2 november 2011 19:51

Av Patrik - 2 november 2011 19:26

Nu har jag äntligen sett och fattat vem du är! Att du är precis som alla andra bara lite smartare! Får väl se hur lång tid det tar att komma förbi detta nu dom om jag ens lyckas! :( Varför måste allt ta sån jävla tid för mig att fatta varför måste jag lita på alla och tro på det dom säger jämt :( Men nu har jag iaf själv sett det! And not a minute to late!

Av Patrik - 2 november 2011 19:06

Jag har gjort så fruktansvärt mycket missatag i mitt så kallade liv jag har jag har byggt hela mitt liv runt personer som inte alls gillar mig och gjort vad som helst för dom slösat bort alla mina pengar på dom 10 tusentals kronor på vissa personer bara för att dom kanske en dag ska börja gilla mig eller iaf bry sig :( men det har ju så klart inte funkat! :( och jag mår dåligt var enda dag för det och nu är allt bara för sent att ändra på har inga pengar kvar och inget jävla hopp :( Fan också att man ställt undan bilen annars hade man tagit den och kört utför ett stup! det var ju ändå därför jag köpte den! :(

-

Av Patrik - 1 november 2011 21:44

Känns lite jobbigt och surt att ge allt för någon som man inte ens existerar för :(

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards