Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Att jag ser hemsk ut är inget jag inbillar mig!

Av Patrik - 29 oktober 2011 21:06

Jag är ful finns INGEN som säger jag ser bra ut... Det var andra som började säga jag var ful inte jag. Och när jag säger jag är ful så är det ingen som frågar varför utan dom ser det själv med så det är inget inbillat med det... Blödande sår och bölder i ansiktet är inte inbillning och inte heller är det något tjejer diggar... visst det finns dom som inte bryr sig om utseende men det räknas som en psykisk sjukdom att attraheras av någon som är helt oattraktiv. och jag kan säga som så ingen tjej kommer någonsin vilja komma så nära mig så det blir tal om en kyss eller något för tyvärr jag ser väldigt äcklig ut på alla sätt och vis.

 
 
Annelita

Annelita

29 oktober 2011 21:23

INGEN kan vara så ful så att ingen tycker att de är fina. :)

http://giraffen83.bloggplatsen.se

Patrik

29 oktober 2011 22:03

varför skulle man inte kunna?

 
Ingen bild

kicki

29 oktober 2011 21:42

Kanske din attityd som skrämmer människor?! Älska dig själv och du kommer lättare finna den som är skapt för just dig. Alla är vackra :)

Patrik

29 oktober 2011 22:07

ja visst kanske det är det eller så är det bara så enkelt att dom blir äcklade vilket man ser på väldigt många...

 
Blandade karameller

Blandade karameller

29 oktober 2011 22:03

Normalt lämnar jag sådana gnölpellar åt sitt öde, men du behöver veta mer än hut. Trots att jag snart fyller 70 år, är det ingen som nånsin sagt att jag ser bra ut. Trots det har jag varit gift tre gånger (och fortfarande med den sista), dessemellan frilansat ett antal år med diverse tjejer. Ingen har backat pga diverse skavanker. Så sluta se dig på själv i spegeln. Se tjejerna i ögonen istället. Längta efter dem, åtrå dem och berätta det för dem...

http://senioren.bloggplatsen.se

Patrik

29 oktober 2011 22:06

Ja det var säkert bättre på den gamla goda tiden men mycket har förändrats

 
Kickan

Kickan

29 oktober 2011 22:07

Men jag tror inte att du är ful! :) Lägg upp en bild på dig så får vi avgöra det! Jag är 100% säker på att du är jätte söt! :) <3
Men fundera på min fråga! :) <3
Kraaam! <3

http://kickansblogg.bloggplatsen.se

Patrik

29 oktober 2011 22:09

ja jag har haft andra bloggar med bild... och alla som är säker på att jag är så himla söt har dragit direkt när dom fått se bild så jag tror inte jag gör det ännu en gång! Vilken fråga?

 
Kickan

Kickan

29 oktober 2011 22:16

Om du kan lägga upp en bild på dej :)

http://kickansblogg.bloggplatsen.se

Patrik

29 oktober 2011 22:25

Nej det tänker jag inte för den enda chans jag har är att någon börjar prata med mig innan dom får veta hur jag ser ut och det går inte om jag lägger upp en bild...

 
Emil

Emil

30 oktober 2011 02:37

25 år är ingenting i det stora hela. Går man omkring och bryr sig om vad folk tycker så får man ingenting gjort. The botten is nådd, som timbuktu sjunger. Så börja kravla dig upp..

http://www.foul-art-photography.bloggplatsen.se

Patrik

30 oktober 2011 11:30

alltså jag måste ju bry mig om vad folk tycker om jag vill någon ska börja gilla mig annars struntar jag väl i det :S

 
Ingen bild

A

30 oktober 2011 02:58

Jag såg bild på dig i förra bloggen och du var inte ful.

Patrik

30 oktober 2011 11:31

Nej förmodligen inte på den bilden eftersom jag la upp den ;) blir lite annorlunda om man använder en riktig kamera eller blixt ;)

 
bsnort

bsnort

30 oktober 2011 07:38

Snälla lilla du.
Det verkar faktiskt på det hela taget som om du VILL vara ful. Varje gång någon kommer med en uppmuntrande kommentar backar du och säger att så är det inte alls. Varje gång någon säger att du är söt och borde lägga upp en bild så snälla människor får avgöra, så backar du och säger att det kan du inte alls. Klart att alla ger upp när du hela tiden backar och vägrar att hålla med.
Hur kan du förvänta dig ett uppmuntrande då? Du är inte ensam, kolla du har fått massor av kommentarer. Men alla kommer snart ge upp om du fortsätter så som du gör.
Ibland får jag för mig att jag är tjock, och att inga killar gillar mig. I och för sig är jag oftast inte intresserad men skit i det.
Men jag läste böcker om anorexia och jag vill inte bli som dem. Jag vill inte hamna på sjukhus och tro att jag är fet när jag i själva verket är nära döden.
Jag läste en bok där det stod "Jag är i form. Rund är en form." Om jag tränar så kan jag kanske bli lite smalare, tillräckligt för och vara nöjd. Dessutom är jag inte smällfet, jag kan bara vara smalare.
Du borde komma ut lite i livet, flytta till en annan stad, skita i vad andra tycker och våga lite mer! Du har bara ett liv och om du slösar bort hela din ungdom på att tycka att du är ful då kan du lika gärna dö direkt.
Förvänta dig inte något medlidande länge till om du fortsätter sådär.
/ bsnort

http://www.bsnort.bloggplatsen.se

Patrik

30 oktober 2011 11:40

Men alltså jag har social fobi så jag kan inte bara flytta till ett nytt ställe det GÅR inte jag kan inte skaffa ett nytt jobb för det GÅR inte... Och även om jag skulle kunna det så sitter jag ju i samma båt på det nya stället alla tror det är lösningen att flytta men det är inte det för man är samma person vart man än flyttar. Och varför ska jag flytta ingen har ju ens börjat ge mig en chans här än... Jag hade en blogg förut där dom övertalade mig att lägga upp en bild har du missat det? :P och hur tror du det gick? Nej det är ingen som vill hjälpa mig folk är bara nyfikna på hur jag ser ut för dom tror jag är jätte snygg och sitter här och säger jag är ful... Sedan vill jag ju vara anonym med för det är sjukt många som ville jävlas med mig förut när dom fick veta vem jag var... en del försökte även fixa så jag fick sparken ifrån jobbet bara för att jävlas... men vem som helst som vill "hjälpa" mig kan få se bild på msn eller på något annat privat sätt vilket inte borde vara något problem om man vill hjälpa ;)

 
Ingen bild

Cicci ;)

30 oktober 2011 07:45

Hej! Jag har följt din blogg rätt så länge nu .. men nu tycker jah att du är rent ut löjlig! Sluta vara så! Alla är fina och vackra.. och det är inte utsidan som räknas utan det är insidan. Tänk istället såhär: Jag kommer träffa någon, någon dag.. och den personen kommer älska mig som den jag är. Kolla på alla kommentarer.. Du kan INTE säga att ingen bryr sig om dig! För det gör vi <3 Tänk efter...

Patrik

30 oktober 2011 11:27

ja det gör ni som inte vet vem jag är eller hur jag ser ut ;) i verkligheten ser det annorlunda ut. Men varför vill ingen veta av mig då om jag är så snäll och underbar som alla säger då borde jag ju vara en helt perfekt kille eller vän? ;)

 
Ingen bild

Helena

30 oktober 2011 09:32

Hmm, jobbig sits du.. men om du mår så dåligt varför inte överväga plastikkirurgi? Spara pengarna till det i stället för att bli utnyttjad. Jag vet inte vem du är eller hur du ser ut.. men det finns alltid lösningar på allt, även om man kanske måste lägga sig under kniven för att må bättre. Finns duktiga plastikkirurger idag ;)

Patrik

30 oktober 2011 11:28

har redan kollat upp men det fanns inget permanent för mig och sedan kan jag inte spara pengar och nu är det inte ett alternativ längre för nu har jag inget att spara...

 
Madde

Madde

30 oktober 2011 15:11

Lägg upp en bild på dig! Folk vill se hur du ser ut. Vi som läser din blogg bryr oss inte om du är fin eller ful, det är insidan som räknas. Så lägg upp en bild på dig själv! :DDD

http://knasigtbarn.devote.se

Patrik

30 oktober 2011 15:31

tänker inte lägga upp någon bild ;)

 
bsnort

bsnort

30 oktober 2011 18:51

Hallå där i holken. Om du har social fobi borde du gå till en psykolog, ursäkta men fattar du inte det?
Det är nog rätt så bra om du börjar knalla till psykologen om du inte vill leva såhär.
Och vem bryr sig om att andra säger att du inte har en chans.
Förlåt, men tro inte att man tycker synd om dig om du hela tiden klagar. Det är faktiskt synd om dig men som sagt om du inte vill leva så här gå till en psykolog.

http://www.bsnort.bloggplatsen.se

Patrik

30 oktober 2011 19:21

eller så gör jag bara som en normal människa och pratar med vanligt folk istället jag tror du inte fattar att jag börjar från noll dvs inget konstigt att man inte vågar prata om man aldrig gjort det och inte konstigt att man inte klarar göra andra saker heller om man inte gjort det... en bättre ide är nog att jag betalar en vanlig människa att prata med mig istället vilket jag även gör men...

 
Tuula

Tuula

30 oktober 2011 20:17

Jag håller med de flesta föregående talare, ingen människa är ful. Om du älskar dig själv så kommer någon älska dig..
Och om du har problem med ansiktet och så, det finns massor med preparat att köpa.. Som verkligen funkar..

http://carismatic.bloggplatsen.se

Patrik

30 oktober 2011 21:00

inte för mina problem

 
bsnort

bsnort

31 oktober 2011 09:41

Okej. Du vill prata med vanligt folk. Men varför KLAGAR du då?

http://www.bsnort.bloggplatsen.se

Patrik

31 oktober 2011 11:48

för jag har inga att prata med?

 
Ingen bild

il

1 november 2011 01:08

Du är i grund och botten bara negativ:/ tråkigt när folk försöker uppmuntra dig och ge tips och råd. Du verkar vara en jättefin människa. Du säger att du mår bara sämre och sämre..har du ens testat tagit nå risker? brutit dig ur ditt mönster? du lär ju inte må bättre om du fortsätter att leva på samma vis, Något måste du göra iallafall för att må bättre..

Patrik

1 november 2011 15:25

jodå jag har försökt men med inte så bra resultat

 
Ingen bild

il

2 november 2011 00:26

då måste du försöka igen, tills de blir ett bra resultat.. även om det inte känns så och du har gett upp allt hopp om de ska bli bättre. De vet du säkert själv med och kanske är less på att försöka, men ge inte upp bara. Kom ihåg och se allt ur ett större perspektiv än vad du verkar göra just nu.

Patrik

2 november 2011 15:43

jag har inte gett upp för då skulle jag inte skriva här

 
Ingen bild

en speciell tjej

4 november 2011 01:02

jag skrev att du va fin!

Patrik

4 november 2011 07:01

jasså? har du sett mig då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 16 februari 2016 19:42

She still gives me the shakes! Bara jag ser en bild på henne så tänker jag tillbaka på min första kram och hur underbart just den tiden i mitt liv var! Läskigt! ...

Av Patrik - 6 februari 2012 18:51

Jag trodde aldrig att jag varken skulle hitta någon som ville ha mig eller någon som var lite som mig när det gäller blyghet och vad ska man säga... Isolerad   Men nu har jag iaf hittat henne och om tio dagar kommer hon hit till Sundsvall med tåget o...

Av Patrik - 27 januari 2012 22:36


Håller på att längta sönder mig till vecka 7! Hoppas på att allt går som det ska och jag ska få träffa väldens underbaraste och finaste tjej :) Blir nog att ta ledigt ifrån jobbet en hel vecka :D jag har bara tagit ledigt en dag förut på 5år :D Men d...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:15

Vill bara kräkas på alla dom som säger dom gillar mig och är min vän men det finns inte ett piss med tid till mig så jävla underbar är jag! Sedan får man dom kommentarerna här på bloggen då som frågar varför jag inte bara slickar upp dom jävla lögner...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:11

Ytterligare ett år har gått och jag sitter på samma jävla ställe! alla säger bara det kommer bli så himla bra men ingen vill ju själv men det kanske finns NÅGON där ute som vill tillbringa tid med en ful jävla idiot som mig!! Är så less! och ingen ra...

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards