Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Patrik - 1 oktober 2011 19:30

Hur tjejer kan bete sig hur som helst! Hur man kan säga att utseende, muskler och sånt inte spelar något roll det är bara insidan men sedan har man ju aldrig haft en kille som inte varit super snygg och haft den perfekta kroppen! Och alla bara köper det! Och alla som bara utnyttjar mig jag försöker alltid skjuta hål i tjejers bortförklaringar och det visar sig ju alltid att dom ljuger... sedan klagar samma person alltid på falska människor! hur många gånger har man hört det?? Säg sanningen för fan istället för att ljuga bara för att det ska verka som att du har något på insidan! jag har så sjukt många exempel eller hela mitt liv är väl ett exempel... Jag svarar ju inte i mobilen för att jag vet att det alltid är någon som vill utnyttja mig. Jag brukar säga att jag inte klarar av att prata i telefon men det säger jag ju bara för att jag vet att det ändå inte är någon som vill prata med mig!


Ett jävligt bra exempel var ju när jag skulle börja prata med en tjej men ja hon hade ju en så dålig telefon så det gick ju inte så bra att smsa... Jag lånade ut en telefon till henne... Ja då svarade ju honm inte längre och den kommer man ju aldrig få tillbaka...


En annan tjej hade ju alltid slut på sina gratis sms varje gång jag fråga så jag fyller på mobilen åt henne... hon svarade inte på en hel vecka, sedan helt plötsligt fick man ju ett sms att hon ville jag skulle fylla på mobilen igen :O Asså jag vet ju inte ens vad jag ska svara! :O


Nu bara för en vecka sedan var det ju en annan tjej som hade en skuld hon måste betala vi skrev ett tag på facebook men jag tänkte jag ska iaf inte erbjuda mig som jag brukar utan hon ska få fråga (jag försökte vara stark) i min patetiska värld då... och hon gjorde ju det till slut och varningsflaggorna dök ju upp direkt när hon sa att hon äntligen var skuldfri och då hade hon ju ändå lånat utav mig... Ohc hon då skulle ju följa med mig och hjälpa mig handla lite kläder men nu svarar ju även hon inte... Precis vad jag hade räknat mig men tillslut måste man väl stöta på en människa som kan bete sig som en inte bara som en hyena! men den dagen kommer nog aldrig att komma.


Och det är ju lite jobbigt med när man betalar för att någon tjej ska kunna vara ute och hålla på med en massa smygga killar... Och hur dom själv kan leva med att göra så? Det är ju den stora gåtan...

Av Patrik - 1 oktober 2011 16:26

Jag vet inte varför jag har facebook det gör mig ändå bara deppig. Det enda det gör för mig är ju att jag får se vad roligt alla andra har osv. Det är ju aldrig någon som vill hitta på något med mig ändå så vad är det för mening? Jag skaffade ju det för att kanske hitta någon som är intresserad av att göra något men det funkar ju ändå inte. Alla är ju för upptagna med sina liv och vill ju inte ha mig där så jag vet inte varför jag försöker ens?

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards