Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

SÅ LESS PÅ FOLK!

Av Patrik - 1 oktober 2011 19:30

Hur tjejer kan bete sig hur som helst! Hur man kan säga att utseende, muskler och sånt inte spelar något roll det är bara insidan men sedan har man ju aldrig haft en kille som inte varit super snygg och haft den perfekta kroppen! Och alla bara köper det! Och alla som bara utnyttjar mig jag försöker alltid skjuta hål i tjejers bortförklaringar och det visar sig ju alltid att dom ljuger... sedan klagar samma person alltid på falska människor! hur många gånger har man hört det?? Säg sanningen för fan istället för att ljuga bara för att det ska verka som att du har något på insidan! jag har så sjukt många exempel eller hela mitt liv är väl ett exempel... Jag svarar ju inte i mobilen för att jag vet att det alltid är någon som vill utnyttja mig. Jag brukar säga att jag inte klarar av att prata i telefon men det säger jag ju bara för att jag vet att det ändå inte är någon som vill prata med mig!


Ett jävligt bra exempel var ju när jag skulle börja prata med en tjej men ja hon hade ju en så dålig telefon så det gick ju inte så bra att smsa... Jag lånade ut en telefon till henne... Ja då svarade ju honm inte längre och den kommer man ju aldrig få tillbaka...


En annan tjej hade ju alltid slut på sina gratis sms varje gång jag fråga så jag fyller på mobilen åt henne... hon svarade inte på en hel vecka, sedan helt plötsligt fick man ju ett sms att hon ville jag skulle fylla på mobilen igen :O Asså jag vet ju inte ens vad jag ska svara! :O


Nu bara för en vecka sedan var det ju en annan tjej som hade en skuld hon måste betala vi skrev ett tag på facebook men jag tänkte jag ska iaf inte erbjuda mig som jag brukar utan hon ska få fråga (jag försökte vara stark) i min patetiska värld då... och hon gjorde ju det till slut och varningsflaggorna dök ju upp direkt när hon sa att hon äntligen var skuldfri och då hade hon ju ändå lånat utav mig... Ohc hon då skulle ju följa med mig och hjälpa mig handla lite kläder men nu svarar ju även hon inte... Precis vad jag hade räknat mig men tillslut måste man väl stöta på en människa som kan bete sig som en inte bara som en hyena! men den dagen kommer nog aldrig att komma.


Och det är ju lite jobbigt med när man betalar för att någon tjej ska kunna vara ute och hålla på med en massa smygga killar... Och hur dom själv kan leva med att göra så? Det är ju den stora gåtan...

 
 
Åsa

Åsa

1 oktober 2011 20:55

När jag läser de här vill jag bara ge dig en bamsekram.. de är inte rätt att du ska behöva känna så här.. du ska inte behöva bli utsatt för de som du blir. massa kramar!

http://mammanasa.bloggplatsen.se

Patrik

1 oktober 2011 20:56

Tack =)

 
Veronica

Veronica

1 oktober 2011 22:54

När jag läser dina inlägg frågar jag mig varför du kan vara singel. Du verkar vara en sådan gentleman, en sådan som tjejer ska falla för. Världen har blivit så ytlig, det är så sjukt! Själv är jag trött på killar som kan vara precis lika råa som tjejer. Jag är inte en sådan som binder mig vid folk eftersom de alltid sviker en. Varför ska det vara så? Less på folk, definitivt.

Tack för en skitbra blogg, keep it real :)

http://perfectillusion.bloggplatsen.se

Patrik

2 oktober 2011 00:13

Men nu för tiden verkar det vara snygga killar som gäller inte en gentleman tyvärr, och då jag verkligen inte är snygg har jag fått vara singel. Jag vet inte varför folk jämt ska svika en nu kanske vi inte blir svikna på samma sätt men ändå =(

 
Ingen bild

Malin J

1 oktober 2011 23:07

Hej Patrik,

Du måste sluta vara så snäll och betala saker åt folk. Dom måste växa upp och ta sitt eget ansvar. Det finns tjejer därute som hör av sig ändå om dom är intresserade utan att du ska behöva betala pengar för att dom ska ha råda att sms:a. Jag skulle leta tjejer någon annanstans om jag vore du. Finns seriösa människor därute som faktiskt vill träffa någon. Lycka till och stå på dig för alla är värd att träffa någon som bryr sig!

Hälsn Malin

Patrik

2 oktober 2011 00:18

ja alla är värda men ingen vill ju ha just mig och det är ju det enda jag bryr mig om :S

 
Emma

Emma

2 oktober 2011 01:35

Hej Patrik

Jag kan verkligen inte fatta att det finns de tjejer som gör så här, det är elakt och i längden kan de ju inte må bra av det. Du borde verkligen inte hjälpa dem, då det verkar som att du själv förlorar med på det och är värld bättre.
Angående att ingen vill ha dig, de tror jag inte, de finns säkerligen de tjejer som vill ha just dig!
Hoppas verkligen att du inte behöver känna dig utnyttjad igen!

http://ma93.bloggplatsen.se

Patrik

2 oktober 2011 02:10

Jo jag vet ju om det men jag har inte så mycket val då jag inte känner några tjejer då måste man ju vara snäll och försöka hjälpa vilket är något jag gillar med men så klart inte när man blir totalt dissad ända tills dom vill ha något :/

Hehe ja de flesta tjejer säger ju så att det säkert finns tjejer som vill ha just mig men ingen känner eller vet av några såna tjejer så...

 
Ingen bild

Lalala

2 oktober 2011 15:42

Jag måste lär känna den innan jag kan bli kär i den, jag tar alltså inte utseénde messigt... Fast det gör juh inget om han är lite snygg;P Hihi. Alla mina kompisar blir kär i killen/tjejen första gången hon/han ser honom/henne. Men inte jag!

Patrik

2 oktober 2011 16:51

nej men hur väljer du den du ska lära känna då om du är ute efter en kille? :P kan det vara att du ser någon som är snygg och ser intressant ut? :P

 
Ingen bild

herooftheday

4 oktober 2011 08:03

Hej!

Jag känner igen mig själv i det du skriver. Sanningen (enligt mig och mina erfarenheter i livet hittils i alla fall) är den att en miljard människor kan skriva vilken härlig och fantastisk kille du är men så länge inte du känner det inom dig själv så kan du inte ta det till dig.

Jag tycker det är suveränt att du bloggar så öppet och ärligt. Hoppas det hjälper dig! Jag började också blogga för att skriva av mig alla knäppheter som pågår i mitt huvud. Läs gärna min blogg och se om du känner igen dig i nåt!

Hälsningar M


Patrik

4 oktober 2011 16:56

men jag kan ta det till mig om det är ifrån en person som menar det... Men om man ser det på dom att dom inte menar det då tar jag det så klart inte till mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 16 februari 2016 19:42

She still gives me the shakes! Bara jag ser en bild på henne så tänker jag tillbaka på min första kram och hur underbart just den tiden i mitt liv var! Läskigt! ...

Av Patrik - 6 februari 2012 18:51

Jag trodde aldrig att jag varken skulle hitta någon som ville ha mig eller någon som var lite som mig när det gäller blyghet och vad ska man säga... Isolerad   Men nu har jag iaf hittat henne och om tio dagar kommer hon hit till Sundsvall med tåget o...

Av Patrik - 27 januari 2012 22:36


Håller på att längta sönder mig till vecka 7! Hoppas på att allt går som det ska och jag ska få träffa väldens underbaraste och finaste tjej :) Blir nog att ta ledigt ifrån jobbet en hel vecka :D jag har bara tagit ledigt en dag förut på 5år :D Men d...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:15

Vill bara kräkas på alla dom som säger dom gillar mig och är min vän men det finns inte ett piss med tid till mig så jävla underbar är jag! Sedan får man dom kommentarerna här på bloggen då som frågar varför jag inte bara slickar upp dom jävla lögner...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:11

Ytterligare ett år har gått och jag sitter på samma jävla ställe! alla säger bara det kommer bli så himla bra men ingen vill ju själv men det kanske finns NÅGON där ute som vill tillbringa tid med en ful jävla idiot som mig!! Är så less! och ingen ra...

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards