Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

tänker

Av Patrik - 11 oktober 2011 21:35

Sitter och fantiserar lite nu... Tänk alltså jag har aldrig tagit på en tjej undra hur det skulle kännas att para lägga handen på axel eller något? tänk att man aldrig ens har gjort en sån sak :S Eller få hålla armarna runt midjan på en tjej ojojoj det måste vara underbart =) man har sett det så många gånger men =) vanligtvis följt av en kyss men så långt fantiserar inte jag =P Men det är ganska sjukt egentligen :S jag minns att jag råkade nudda en tjej med armbågen typ i 8an men vet inte om man kan räkna det ens i mitt tragiska liv :D

 
 
Ingen bild

A

12 oktober 2011 00:11

Tragiskt enligt vilken standard? Din egen? Eller vad andra tycker?

Hur skulle du vilja leva?

Patrik

12 oktober 2011 15:26

tragiskt enligt allt inklusive mig själv ;) Jag skulle inte vilja leva som jag gör nu iaf :/

 
Ingen bild

A

13 oktober 2011 00:24

Men om du vill ändra ditt liv så behöver du väl veta vad du vill ändra till? Att veta vad man vill ändra från hjälper ju inte om man inte vet åt vilket håll man ska gå.

Varför inte göra en lista på saker du skulle vilja göra och hur du skulle vilja ha det?

Patrik

13 oktober 2011 16:16

ändå saker jag inte kan påverka så...

 
Anna

Anna

13 oktober 2011 21:01

Hej igen, aaw men vad tråkigt du har gått miste om den små härligaste sakerna att känna närhet. Idag är många bara players o man vet varken ut eller in.... man vill ju inte mysa bara för man ska ha det utan att det betyder något ... antar det är det du menar .... så jag ger dig en varm mjuk kram till dig Patrik : ) hihihi

http://amloved.bloggplatsen.se

Patrik

13 oktober 2011 21:48

det är väl kanske svårt att mysa med någon man inte gillar för då lär man väl inte mysa? :P

 
Anna

Anna

13 oktober 2011 22:55

Hrmm såklart man ska mysa helst med ngn man gillar :P det håller jag med dig om hahaah. Är ju en obeskrivlig känsla att få va med ngn man gillar helhjärtat. Jag menade bara att det e många idag som inte är som du o jag ... tänker med hjärtat dem bara tänker med sina sex lust eller annat knasigt ^^ hoppas du förstod va jag menade ? ahahha :)

http://amloved.bloggplatsen.se

Patrik

13 oktober 2011 23:10

Nja det är ju inte mys för mig det är något annat ;) och om man inte gillar personen så är det nog inte mysigt och då menar jag inget som har med sex att göra :P

 
Ingen bild

A

13 oktober 2011 23:04

Vill du att något ska kunna ändras då?

Patrik

14 oktober 2011 14:20

Ja

 
Tuula

Tuula

14 oktober 2011 11:39

Att lägga armen om en annan människa är underbart.
Skönt på något sätt.

You should try it sometimes..
Vi bits inte :p

http://carismatic.bloggplatsen.se

Patrik

14 oktober 2011 14:16

nej men det är ofredande...

 
Anna

Anna

15 oktober 2011 00:11

hihiih ja men va ju det jag menade :) att man ska ju inte göra det med vem som helst utan med den man GILLAR :p aaa ... hihihi

http://amloved.bloggplatsen.se

Patrik

15 oktober 2011 09:14

jo jag förstår men om man inte har någon som gillar en då? :P

 
Ingen bild

A

16 oktober 2011 01:04

Du har förutsättningar. Men det är små steg som är vägen. Och viktigare: Att man går i rätt riktning.

Har du någon som kan hjälpa dig? Skulle du vilja ha hjälp?

Patrik

16 oktober 2011 12:50

hela min blogg handlar väl om att jag inte har någon som vill hjälpa mig men...

 
Anna

Anna

16 oktober 2011 13:28

Hihih ja då blir ju svårare att få ngn kram om man ej har någon det kan ju jag hålla med dig om :) Det va en mycket bra fråga ^^
Får se om det finns någon där ute för dig ? hihihi

http://amloved.bloggplatsen.se

Patrik

16 oktober 2011 13:49

ja annars får man väl sitta här i soffan resten utav livet :P

 
Ingen bild

A

16 oktober 2011 14:54

Så bloggen är ju ett steg på vägen.

Patrik

16 oktober 2011 19:07

får väl göra de ;)

 
elin

elin

16 oktober 2011 18:57

När jag var femton hade jag knappt umgåtts med killar.. jag var jätte rädd eftersom jag trodde att jag aldrig skulle få någon att vilja ha mig. Jag var extremt blyg, specielt kring killar eftersom det var dom som jag ville skulle tycka om mig.. Men bara man slappnar av och är sig själv, så finns det alltid någon som tycker om en. Man måste bara ta det lugnt och våga ta steget. Man har ingenting att förlora. ingenting. nu fick du en hel roman här, men det jag menar är att man måste våga ta steget ut, även om det är svårt så löser det alltid sig. kramar!

http://www.elinmathildan.bloggplatsen.se

Patrik

16 oktober 2011 19:10

Alltid lika kul när det kommer från en super snygg tjej så det faktiskt bara är att slappna av så löser sig allt ;) Lite skillnad om man är en super ful kille som tjejer tycker är äcklig istället då kan man göra och vara precis hur som helst och ingen vill veta av en iaf :P

 
elin

elin

16 oktober 2011 19:57

tänker du så så är ju allt jag kan säga att du måste byta sätt att tänka.. för sitter du och fokuserar på att du tycker att du är ful så kommer andra också att göra det.. tänker du positivt så kommer andra också att se det så. Man kan inte sitta och vänta på att andra ska ändra ens eget sätt att vara på :)

http://www.elinmathildan.bloggplatsen.se

Patrik

17 oktober 2011 07:01

men alltså att ha en massa hudproblem osv så folk tycker man ser äcklig ut är väl inget psykiskt man kan tänka bort?

 
Ingen bild

elin

17 oktober 2011 17:06

det spelar ingen roll, är det någon som intetycker oom dig enbart för dina hudproblem så är det dom som har problem :) klart att du kommer hitta någon som tycker om dig för den du är och inte bara för hur du ser ut :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 16 februari 2016 19:42

She still gives me the shakes! Bara jag ser en bild på henne så tänker jag tillbaka på min första kram och hur underbart just den tiden i mitt liv var! Läskigt! ...

Av Patrik - 6 februari 2012 18:51

Jag trodde aldrig att jag varken skulle hitta någon som ville ha mig eller någon som var lite som mig när det gäller blyghet och vad ska man säga... Isolerad   Men nu har jag iaf hittat henne och om tio dagar kommer hon hit till Sundsvall med tåget o...

Av Patrik - 27 januari 2012 22:36


Håller på att längta sönder mig till vecka 7! Hoppas på att allt går som det ska och jag ska få träffa väldens underbaraste och finaste tjej :) Blir nog att ta ledigt ifrån jobbet en hel vecka :D jag har bara tagit ledigt en dag förut på 5år :D Men d...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:15

Vill bara kräkas på alla dom som säger dom gillar mig och är min vän men det finns inte ett piss med tid till mig så jävla underbar är jag! Sedan får man dom kommentarerna här på bloggen då som frågar varför jag inte bara slickar upp dom jävla lögner...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:11

Ytterligare ett år har gått och jag sitter på samma jävla ställe! alla säger bara det kommer bli så himla bra men ingen vill ju själv men det kanske finns NÅGON där ute som vill tillbringa tid med en ful jävla idiot som mig!! Är så less! och ingen ra...

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards