Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Trött på att vara den killen

Av Patrik - 8 oktober 2011 02:27

Det finns väl två sorters killar en "pojkvän" och en "vän" Alltså en kille man vill strula med och en kille man vill prata med... Ja ni förstår säkert vad jag menar. Och jag trött på att vara den snälla killen som alltid ställer upp och hjälper till men det är ju det enda man gör! Man får köra tjejen till den snygga killen hon vill vara hos man får lyssna på alla problem och hur viktigt det är att en kille har magrutor osv... Man känner sig så himla värdelös ibland för det är som att man inte alls skulle vara en kille utan något annat... dom tänker inte ens på en på det viset, dom ser en som något helt annat. Skulle vara kul att vet hur dom tänker... I bästa fall duger man ju att prata med om det inte finns någon annan intressantare. Och jag gillar ju tjejer lika väl som de snygga killarna och skulle ju med gilla att träffa tjejer men det är ju som att det finns inte ens för dom asså jag vet inte hur dom tänker? Eller man är väl som luft helt enkelt någon man kan utnyttja och när man blir för jobbig är man bara att byta ut och ta någon annan.


Men så länge man inte ens syns på det viset för tjejerna hur ska man då kunna lyckas få en tjej att bli intresserad av att lära känna en? :S Man är osynlig man är bara någon som är snäll och alltid går att lita på... Men det är väl så det är man älskar dom som slänger en och slänger dom som skulle dö för en...


Förut har jag väl tvivlat på den jag själv var om jag var bara en fegis eller hur jag skulle göra i en krissituation men nu har jag ju faktiskt fått veta det! Och om jag är beredd att riskera mitt liv eller välbefinnande för en tjej jag inte ens känner eller knappt gillar då skulle jag ju med säkerhet offra mig för den jag älskar med! Men som tur var så gick det bra och vart ingen fara men jag var beredd att göra det! Och jag vet ju typ hur liten chans lilla jag skulle ha som aldrig slagit någon eller blivit slagen i hela mitt liv men jag skulle ju iaf gjort allt jag kunde och förmodligen gett tjejen chans att fly och det var fan det enda jag tänkte på så! men tur för dom att dom hade dragit för är det något alla borde veta är att man ger sig inte på den som inte har något att förlora! Oj hur kom jag in på denna händelse nu då? :S det var ju ett tag sedan =P Men det jag ville ha fram var väl att på insidan är jag god jag är en bra kille en som tom skulle offra sig själv för att en tjej inte skulle råka illa ut! =) Hoppas dessa bra sidor någon gång hjälper mig finna lycka i livet bara =)

 
 
Ingen bild

A

8 oktober 2011 03:31

De som bara ser till ytan och inte uppskattar en bra insida riskerar ju också att bara få yta. Det är ju lika för båda könen.

Patrik

8 oktober 2011 16:14

japp så är det

 
Ingen bild

Rebecka

8 oktober 2011 17:20

Jag såg din blogg häromdagen och av någon anledning så kände jag att om du vill ha någon att prata med så kunde jag hjälpa till.. jag la till dig på msn, hoppas det var okej...

Patrik

8 oktober 2011 17:58

ja du fick väl min msn så ;)

 
Tuula

Tuula

14 oktober 2011 11:53

Att man skulle välja en kille efter magrutor tycker jag är väldigt konstigt, jag har en kille lite av det rundare slaget, men han är minst lika fin som alla andra. Man behöver inte ha ett sexpack för att vara "något", man kan ha en öltunna om det är så..

Jag har aldrig förstått normen av skönhet..
Får man inte gilla någon som inte är som alla andra?

Jag tror att du är grymt jävla fin, så stå på dig för helvete!

http://carismatic.bloggplatsen.se

Patrik

14 oktober 2011 14:19

nej jag är inte fin och det är väl klart man får gilla någon som inte är fin men varför skulle dom det om dom har ett alternativ?

 
Ingen bild

Bea

29 oktober 2011 16:34

Jag blir så ledsen när jag läser om saker du säger om dig själv.
Varför lägga så stor vikt i om vad andra tycker om dig?
Jag lovar att du duger gott och väl åt dig själv, och även till en tjej. Det finns alltid någon där ute för en.
Om det behövs någon att prata med han jag ge en hjälpande hand
/ Ta hand om dig !

Patrik

29 oktober 2011 17:53

jo jag duger åt mig själv men inte åt andra :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 16 februari 2016 19:42

She still gives me the shakes! Bara jag ser en bild på henne så tänker jag tillbaka på min första kram och hur underbart just den tiden i mitt liv var! Läskigt! ...

Av Patrik - 6 februari 2012 18:51

Jag trodde aldrig att jag varken skulle hitta någon som ville ha mig eller någon som var lite som mig när det gäller blyghet och vad ska man säga... Isolerad   Men nu har jag iaf hittat henne och om tio dagar kommer hon hit till Sundsvall med tåget o...

Av Patrik - 27 januari 2012 22:36


Håller på att längta sönder mig till vecka 7! Hoppas på att allt går som det ska och jag ska få träffa väldens underbaraste och finaste tjej :) Blir nog att ta ledigt ifrån jobbet en hel vecka :D jag har bara tagit ledigt en dag förut på 5år :D Men d...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:15

Vill bara kräkas på alla dom som säger dom gillar mig och är min vän men det finns inte ett piss med tid till mig så jävla underbar är jag! Sedan får man dom kommentarerna här på bloggen då som frågar varför jag inte bara slickar upp dom jävla lögner...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:11

Ytterligare ett år har gått och jag sitter på samma jävla ställe! alla säger bara det kommer bli så himla bra men ingen vill ju själv men det kanske finns NÅGON där ute som vill tillbringa tid med en ful jävla idiot som mig!! Är så less! och ingen ra...

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards