Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

2011-10-03

Av Patrik - 3 oktober 2011 15:59

2011-10-03 dagen då det lilla liv jag hade blev förstört :'(

 
 
elin

elin

3 oktober 2011 16:05

varför??

http://www.elinmathildan.blogg.bloggplatsen.se

Patrik

3 oktober 2011 17:53

Blev utan jobb typ eller kommer tjäna så lite att jag inte har råd att betala lånet och hyran och då är det ju som ingen mening att jobba så

 
Ingen bild

ghjkl

3 oktober 2011 18:26

skaffa ett nytt jobb då

Patrik

3 oktober 2011 18:51

ja det är ju så lätt när man inte har utbildning och inte vågar prata...

 
Anja

Anja

3 oktober 2011 20:21

ge inte upp....man är sin egen lyckas smed!!!
Kämpa på och tänk utanför rammarna så kanske du hittar din väg att gå...en väg där ingen annan står ivägen för din lycka!!!!

Hoppas att allt löser sig så småningom,men håll ut...

Kram//Anja

http://vitamoblerochbarnbus.bloggplatsen.se

Patrik

3 oktober 2011 20:39

ska försöka

 
Ingen bild

Maja

3 oktober 2011 22:05

Livet e jobbigt. Kanske kbt vore något? Ska nog gå själv för jag har så svårt med andra människor. Testa. Då kommer livet nog bli mycket enklare. Jag hoppas på det för min skull iaf. Sköt om dig <3

Patrik

4 oktober 2011 07:12

Jag vet precis vad jag behöver. jag behöver en tjej som vill, kan och har tid att lära känna mig. som vill prata i telefon med mig och som även kan övertyga mig om att hon vill ha med mig att göra ;) Så jag är ute efter en kompis och jag är ganska säker på att det är det jag behöver till att börja med iaf ;)

 
Ingen bild

Maja

4 oktober 2011 13:35

Jo men det är bra att arbeta på sig själv så man får bra självförtroende. Man ska absolut inte behöva ändra på sig själv, men man kan försöka se varför man låter folk köra med en, och ändra tankesättet till att man fullständigt skiter i såna idioter =)

Patrik

4 oktober 2011 16:54

men de idioterna är ju alla jag känner typ... och det finns inga andra är väl därför :/

 
Ingen bild

Maja

4 oktober 2011 17:01

Jo jag vet precis hur du känner.

Patrik

4 oktober 2011 17:08

men alltså jag är ful och det sitter inte i något självförtroende ingen som har sett mig säger emot mig heller så...

 
Ingen bild

maja

4 oktober 2011 18:07

varför tycker du utseendet e viktigt?? Jag e jättevacker, men inte har jag mer vänner än du. Jag e trevlig, men det hjälper inte heller. Därför väljer jag att gå terapi så jag kan lära mej skita i vad andra säger. http://patetiskmenunderbar.blogplatsen.se

Patrik

4 oktober 2011 18:58

Det är inte jag som tycker det... det är alla tjejer som inte ens ger mig en chans eftersom jag inte är snygg :/ jag gör inget för att ändra mitt utseende för det är inte jag som bryr mig det är dom :/ Men jag kan ju inte skita i andra eftersom jag inte vill vara ensam därför jag har såna problem för typ 5 år sedan innan jag började försöka prata med tjejer var väl allt bra även fast jag var ensam

 
Ingen bild

Maja

4 oktober 2011 19:07

Ibland önskar man att folk vore blinda. Folk hatar mej för att jag e vacker, smart och snäll. Folk tyckte inte om mej när jag va liten för jag va ful. Den fula ankungen kan man kalla mej :P Folk hittar alltid en anledning att hata, tyvärr :( Jag älskar människor, men jag hatar deras flockmentalitet. Därför e internet så jävla underbart för då blir man inte dömd efter urtseendet =)

Patrik

4 oktober 2011 19:27

tror inte någon hatar dig för att du är snygg och snäll ;) ja internet är bra ända tills man visar bild ;)

 
Ingen bild

Maja

4 oktober 2011 19:48

Jo avundsjuka e ganska vanligt bland kvinnor. Varför ska man behöva visa bilder?

Patrik

4 oktober 2011 19:51

jaha du tänkte så ja jag tänker ju bara på tjejer för min del jag är ju kille :P Jo vill man bara skriva till snygga killar då brukar dom ju i regel vilja se bild ;) och när dom får se då drar dom :/

 
Ingen bild

ghjkl

5 oktober 2011 18:41

Det är faktiskt inte försent att för att skaffa utbildning...

Patrik

5 oktober 2011 20:48

men det funkar inte att plugga för alla...

 
men lilla söte gubben

men lilla söte gubben

7 oktober 2011 18:31

kolla in mina två bloggar där jag har skrivit inlägg om alla dessa tankar som man aldrig talar ut om... www.vadjagtankar.blogg.se och www.ungdumamissforstaddavalla.blogg.se


Jag tycker du är jätte söt och du borde flytta långt ifrån dig och skaffa nytt liv. Vet att det inte är så lätt men jag tror det skulle göra dig gått!!! Haha eller nåt...
Puss på dig

http://www.vadjagtankar.blogg.se

Patrik

8 oktober 2011 01:10

men alltså jag har ju inte ens skaffat mig något liv här det är ju inte så att jag haft en massa vänner sedan förlorat dom eller skapat dåligt rykte eller något...

 
Snorpan

Snorpan

7 oktober 2011 19:50

Hej! Vill inte klaga, men kom igen nu! Någon dag är du rik, har en fru och är allmänt lycklig. Jag loggade in idag och hade fått en kommentar där det stog att jag var en jävla ful gris. Men om du frågar dina vänner har de inget emot dig. Sikta mot dina drömmar och tänk inte bara på va de som är idioter säger om dig. För om jag ska vara ärlig känner jag mig inte som en gris :)
http://snorpans.bloggplatsen.se

http://snorpans.bloggplatsen.se

Patrik

8 oktober 2011 01:09

jag har inga vänner och alla människor som kommenterat mitt utseende har gjort det negativt så... :/ Men jag håller med dig du är varken ful eller ser ut som en gris :) en söt liten tjej ser jag bara :)

 
Ingen bild

Anna..'

7 oktober 2011 22:02

fyfan, vet hur det känns att vara lämnad åt.. ödet. /:'
jag är fan 12 år men döm inte' från det, tack.
jag är utan mamma och' är med fullo till far.. jag har lämnat över mig själv till böckernas värld och finns ingenstans i världen justnu.. ge inte up, snälla? jag vet att det är svårt, jag vet det.. men våga kämpa emot, kämpa för det du står för'!
snälla, för min skull? våga stå ut från mängden..
utseendet är inte insidan, och det vet jag att du vet.. på min utsida är jag en glad tjej som älskar alla och bryr sig om sitt hår & kläder.. på insidan är jag någon annan som ingen annan känner till, vem är du på din insida?

Patrik

8 oktober 2011 01:05

jag är nog ganska perfekt på insidan men långt ifrån perfekt på utsidan ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 16 februari 2016 19:42

She still gives me the shakes! Bara jag ser en bild på henne så tänker jag tillbaka på min första kram och hur underbart just den tiden i mitt liv var! Läskigt! ...

Av Patrik - 6 februari 2012 18:51

Jag trodde aldrig att jag varken skulle hitta någon som ville ha mig eller någon som var lite som mig när det gäller blyghet och vad ska man säga... Isolerad   Men nu har jag iaf hittat henne och om tio dagar kommer hon hit till Sundsvall med tåget o...

Av Patrik - 27 januari 2012 22:36


Håller på att längta sönder mig till vecka 7! Hoppas på att allt går som det ska och jag ska få träffa väldens underbaraste och finaste tjej :) Blir nog att ta ledigt ifrån jobbet en hel vecka :D jag har bara tagit ledigt en dag förut på 5år :D Men d...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:15

Vill bara kräkas på alla dom som säger dom gillar mig och är min vän men det finns inte ett piss med tid till mig så jävla underbar är jag! Sedan får man dom kommentarerna här på bloggen då som frågar varför jag inte bara slickar upp dom jävla lögner...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:11

Ytterligare ett år har gått och jag sitter på samma jävla ställe! alla säger bara det kommer bli så himla bra men ingen vill ju själv men det kanske finns NÅGON där ute som vill tillbringa tid med en ful jävla idiot som mig!! Är så less! och ingen ra...

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards