Direktlänk till inlägg 26 september 2011

man blir bara utnyttjad

Av Patrik - 26 september 2011 19:36

Denna månad har 4 personer jag knappt känner en del jag aldrig ens träffat viljat låna pengar av mig. Varav en skrev rakt ut jag skulle gärna börja prata med dig om jag fick låna 2000kr. Och jag kan inte ens räkna hur många som frågat om jag kan köra dom någonstans och ja pengar får man ju aldrig, inte heller har jag någonsin fått tillbaka något jag lånat ut. Jag lånade ut en mobiltelefon för bra länge sedan nu och jag visste ju att jag aldrig skulle få tillbaka den men jag har ju spekulerat hur det skulle låta när det väl var dags. Jag hade väl ganska rätt den gick sönder och är nu bort slängd, så med andra ord såld eller något... Och då har jag ju inga vänner heller men ändå lyckas jag bli utnyttjad så ofta utav nästan helt randoms. Det är ju inte kul direkt för mig. men samtidigt tänker man ju vad är det för människor som kan göra sånt då? och behandla folk så? Någon är jätte snäll och hjälper en sedan bara behandlar man den personen som skit sedan. Och det är ju så många det är ju inte bara någon enstaka heller. Och alla säger ju att dom aldrig skulle kunna göra något sånt osv men ändå gör dom det! Avskyvärt! jaja allt jag gör och alla pengar jag tjänar använder jag ju till att få folk att försöka gilla mig och dom pengar som blir över använder jag till att köpa godis och sånt för att tröstäta när ingen ändå gillar mig. Så det är väl jag som är tragisk egentligen men synd bara att man inte kan få vara snäll i denna grymma värld och att det uppskattas till något annat än att bli utnyttjad =(

 
 
Ingen bild

alexandralindqvist.bloggplatsen.se

26 september 2011 20:24

Alla är inte så.. tro mig..
Jag vet att det kan vara lätt att se de så. har själv blivit behandlad på de viset en gång i tiden.
Men man lär sig att se igenom all skit tillslut och ser istället dom få pålitliga människorna i världen.

Patrik

26 september 2011 20:31

Hoppas verkligen det är så. Men jag kan inte förstå hur någon kan vara på det viset och så många... Jag skulle skämmas :S

 
Ingen bild

.......

26 september 2011 20:59

Sluta va så negativ hela jävla tiden-.-" Om du är postiv och rolig så kanske det blir bättre:/ Börja umgås med folk, och skaffa ett liv!

Patrik

26 september 2011 21:16

är jag negativ? jag skriver om vissa saker i mitt liv inte allt tror inte det är så många som vill läsa om att jag kollar på tv sover osv...

 
Amatörornitologen

Amatörornitologen

27 september 2011 11:50

Allt är inte "grymt" i den här världen, tro mig. Har lånat ut pengar till vänner ett par gånger, och fått tillbaka dem. Du har ju "fel" vänner om Du inte får tillbaka sånt de lånat. Skulle själv aldrig kunna låna utan att betala tillbaka. Inte heller om jag lånat någon SAK eller så.

http://minafaaglar.bloggplatsen.se/

Patrik

27 september 2011 14:54

Men det är ju inte ens vänner som lånar utav mig utan dom jag knappt ens känner eller dom jag inte känner. Håller med jag kan inte låna något alls för tänk om det skulle gå sönder... så tänker jag =P

 
Ingen bild

(=^.^=) (kissemiss)

27 september 2011 15:39

Dystra människa... Tänk på saker positivt! Va lite kul, ha lite kul!

Vad är ditt favorit pogram (en r@and0m fråga;P)

Patrik

27 september 2011 21:21

ja jag är dyster för att jag aldrig haft några vänner och inte kan vara ute och ha kul...

Ser på många olika serier svårt att säga vilken som är bäst

 
Alexandra

Alexandra

1 oktober 2011 23:11

Men om du knappt känner dom hur kan du då låna ut pengar osv? Lär känna personen först och få en liten uppfattning på hur personen är. Man kan inte lita på ''främlingar'' sådär som du tydligen gör. Ett tips bara.

http://alleyballey.bloggplatsen.se

Patrik

2 oktober 2011 00:16

Det vet jag mycket väl man kan inte lita på någon men vad gör man då om ingen vill ha en och ingen vill lära känna en utan man blir ratad direkt? Jo då gör man allt man kan för jag struntar i pengar det betyder ingenting för mig men däremot skulle jag vilja ha en tjej och då måste jag ju göra allt jag kan för att iaf kunna hitta någon som vill lära känna mig. och om jag lånar ut pengar eller något då vet dom ju vem jag är iaf :S inte alls bra det vet jag men vad gör man då man inte har några alternativ? :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik - 16 februari 2016 19:42

She still gives me the shakes! Bara jag ser en bild på henne så tänker jag tillbaka på min första kram och hur underbart just den tiden i mitt liv var! Läskigt! ...

Av Patrik - 6 februari 2012 18:51

Jag trodde aldrig att jag varken skulle hitta någon som ville ha mig eller någon som var lite som mig när det gäller blyghet och vad ska man säga... Isolerad   Men nu har jag iaf hittat henne och om tio dagar kommer hon hit till Sundsvall med tåget o...

Av Patrik - 27 januari 2012 22:36


Håller på att längta sönder mig till vecka 7! Hoppas på att allt går som det ska och jag ska få träffa väldens underbaraste och finaste tjej :) Blir nog att ta ledigt ifrån jobbet en hel vecka :D jag har bara tagit ledigt en dag förut på 5år :D Men d...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:15

Vill bara kräkas på alla dom som säger dom gillar mig och är min vän men det finns inte ett piss med tid till mig så jävla underbar är jag! Sedan får man dom kommentarerna här på bloggen då som frågar varför jag inte bara slickar upp dom jävla lögner...

Av Patrik - 1 januari 2012 00:11

Ytterligare ett år har gått och jag sitter på samma jävla ställe! alla säger bara det kommer bli så himla bra men ingen vill ju själv men det kanske finns NÅGON där ute som vill tillbringa tid med en ful jävla idiot som mig!! Är så less! och ingen ra...

Presentation


Singel, 25år, okysst och ensam

Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards